walla bna karşı pek direnemiyorlar... MEdyada adamları rezil rüsfa edip sonra tazminatla postaliorum... oda olmazza ant. yaptırmayp pafa atiyorm we ister istemez performans düşüyor... o zaman yine medyaya bunu ispiyonliyorm.. bu defa kendi gitmek istior.. :)