arkadaşlar ben sezon başında büyük paralar vererek figo yu almıştım şimdi göndermek istiorum ama figo kabul etmior gitmek istemior... kovulsun diorum yönetim izin vermior ne yapmalıyım bu adamı bir an önce kovmak için?
(ççünkü çok daha iyi bir yabancı alacagım)