Dabulu yaw ben bu ilker yasin e acayip huyuz opluyom yaw. kardeşim rosicky diye yazılırda rosicky diye de okunmaz ki...
mirдňdд en sinir olduğum spiker o yüzden efes cup maçlarını EuroSport'dan izliyorum size de tavsiye ederim ilker yasin'nin saçmalıklarını dinlemekten iyidir :D
cracks harbi hea adamlar dakka 3.34temi ne geldi.adam bizim kaleye karambolde şut çekio(dortmund'un adamı) ters bir vuruş dio :D