.ultrAslan. Galatasaray-Borussia Dortmund 07.01.06 Saat:20:00 Canli yayin:Kanal D bence cimbom 3-1 alir..
Venom ne gömdük amaaa gerçekten süper oynadık ama ben taraftara hayran kaldım... SamiYen'i aratmadılar....;)
RubenMartin gerçekten sağlamdık... Ben en çok genç ferhatı beğendim.. Hll olsun koç gibi sakin sakin oynadı...
Shevchenko bugünde b.dortmund maçı hiç önemsemiyo 50 bin doları istemiyolar galiba diyodu spiker aman neyse ne ya bi 50 bin dolarlık fark için değmez :)
caner__beyy Galatasaraya hicra gelmiş yaw öyle duydum.ama bjkyi yeneceğimize göre birazda para gelir artık..:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: Shevchenko bugünde b.dortmund maçı hiç önemsemiyo 50 bin doları istemiyolar galiba diyodu spiker aman neyse ne ya bi 50 bin dolarlık fark için değmez :) öle diosan öledir... İlker Yasin spikerdi adamn bi dedii bi dediini tutmuo:D
mirдňdд arkadaşlar final maçı pazar günü mü? devre arasından beri adam gibi maç izleyemiyoruz hiç olmazsa bir derbi izliyelim :D
skywalker10 maça gittim, süperdi valla, arkamda canaydın oturuyodu, kamera tam üstümdeydi, ilker yasin'e de çok yakındım, 8 tane de gol gördük :)