.ultrAslan. kendini gelistirmissin necaty ama bi kac sey daha var misal: away formada adidas logosu biraz ortada olmus biraz daha sola dogru cikart ve formadaki logolari biraz ezik yap cünkü oyunda uzun gözükürler.. tebrk ;)
...Mehmet... vestel manisa formaları süper necaty bana pm den fb 3rd ve turkiye formalarını gönderirmisin...
Necaty Arkadaşlar ANADOLU TAKIMLARINDAN istekte bulunacak varsa söylesin.Konya yı yapıcam başka isteyen varsa yazsın ayrıca SİVASSPOR a hala yorum alamadım :D