isimsiz yayınlayamam kusra bakmayın..İstersen pm ile veririm..
Ayrıca Gk yi bugün bitirirsem veririm
bjklifatih,tabiki kullanabilirsin..
bi arkadaşta TR home nin kolun biri koyu demiş dün maçta farkettim yaparsam bi update yaparım..
ve awaya update yaparsam GK ile gelir..