Necaty Kaan bu bir pakettir.Dolayısıyla 18 takımda yer alacak bu sadece ilk 6 takımdan bir örnek görüntü..
Necaty Arkadaşlar işte Kendi çizimim olan Adidas 06-07 templatesi üzerine ilk formamı çizdim (ne zormuş ya:P) İşte GS 06-07 Çubuklu Forma Ön Görünüm.. Tamamı yakında gelcek az kaldı.. Yorumlar
Necaty Teşekkürler şuan gösterdiğim formalar yapılı hazır bekliyor ama ben hepsini bir anda koymak istiyorum..
DiMuratti Avea yazısı kırmızı olacak: http://www.galatasaray.org/images/haber6/09082006_07.jpg Birde template biraz kara kara olmuş kontrastı yüksek galiba gerisi güzel.
Necaty Avea nın kırmızı olması hakkında formanın altına not düşmüştüm yinede saol.. ayrıca internete bağlanamıyorum bağlanınca formalar gelicek..
Necaty Saolun @conqeror yapcam merak etme yarın birgün onların yanına eklenmiş olur:D Fener paketide geliyo..yakında
Necaty Fenerbahce 100.Yıl (valla pek zor oldu 144 layer çizmesi ama bitirdim birde oyunda bakıp siz farketmeden updatelerim takip edin :) )