Necaty Önemli Değil teşekkürler yeni formalar geliyor... Ayrıca Brasil Kaleci formalarıın resmi elinde olan varsa paylaşırsa sevinirim ben bulamadım.Bulamazsam TV den bakacağım..O da pek sağlıklı bir forma olmaz sanırsam..
Necaty Arkadaşlar Hollanda Serisi Geliyor.Ancak şu numara fontlarını bir yerden bulamazmıyız elle çizmek zor oluyor.Maksat orjinal olsun.. Barış abimizi düşünerek Makaay yazdım.Umarım beğenir:D Holland Home Kit ( Hollanda İç Saha Forması ) Yorumlar...:p
MacTavish Yaka hoş olmuş güzel duruyo biraz hollanda logosunu büyüt bence fronttakini nike batırmış çizimi logo büyük falan:mad:
DiMuratti Yaka güzel görünüyorda oyunda iyi görünmez daha büyük olması lazım. Nederland yazısı daha çok sağ olması lazım Birde nike ın çizimini yapmaya çalış bence böyle bomboş forma olyo... Çizgiler azıcık görünüyor burda
Necaty Yaka problem yaratabilir.İsimsiz verecek olursam düzenlerde koyarım zaten.Ayrıca nike çizimleri için başka resimlere de bakacağım umarım kaliteli bulurum çizerim.. Edit: Resimlere baktım en iyi verdiğin resim ondada pek belli olmuyor.Yanlış yapmak istemem..
Necaty Yine Makaay:D Holland Away Kit ( Hollanda Dış Saha Forması ) Çizgiyi bilerek devam etmedim (sağ üst) yazı var diye;) Yorumlar..
MacTavish forma güzel fakat kolların ucunda tuhaf bi desen var onu yap bence bide biraz dikiş izi ve file falan yapsan çok daha iyi olur:)
Necaty dikiş file felan yapayım yapmasına da kolların ucunda ne deseni var ben göremedim resim varsa verirsen sevinirim...
W0LF **Aslında oyunda zaten belli olmuyor da işte güzellik olsun diye.(Bu arada ben Kurt sen Kurt Avcısı ha Wolf_Hunter görüşürüz er meydanında :D)**
Necaty Arkadaşlar Bir Paket Hazırlıyorum.Ancak sizlerden destek gelirse yapacağım TSL Bayrak Paketi Eğerki iyi olur diyorsanız yayınlayacağım işte bir görüntü Yorumlarınızı bekliyorum