Orjinal Mesajı Yazan: sswift4
nasıl kapatacaz klasik oyuncuları bi de newcomers nedir?
aslında açtıktan sonra kapatman imkansız
yeni bi opt file kullanıp herşeyi açcaksın ama classic takımları ya da oyuncuları açmicaksın
newcomers : genç oyuncular oraya geliyo adı üstünden yeni gelenler orda çok yetenekli gençler var ucuza alıp oynadıkça geliştiriyosun acayip eğlenceli oluyor sırf genç yetiştirmekle uğraşıyorum zaten ben :)
mesela bu benim kadrom çoğu tanınmamış adam ama çok süper oyuncular hepsini ben geliştirdim:)
