valla newcomersden aldığım her oyuncu ucuz ve iyi
griffits diye bir eleman aldım beleşe yıllık 500 e oynuyo adam gelişe gelişe manyak bişey oldu
bunun dışında aldığım gençler berger,leonardo,mckenzie,frederikson,kruger hepsi de acayip gelişiyor geleceğin yıldızları yani
tanınmış oyuncu olarak da robinho ucuz ve iyi bi de werderbremen deki muhammed zidan