Omerdinho Orjinal Mesajı Yazan: musty online oyunda futbolcuların isimlerini düzelten options file da mı kullanılamıyor man utd ın amblem falan oyunun ilk hali gibi de ondan sordum Bir Ara Alman Birisi Cıkartmıstı Bir Patch Online Oynarken Takım İsimlerini Ve Amblemlerini Duzenlıyordu Bulursam sana Veririm
Doan Orjinal Mesajı Yazan: musty online oyunda futbolcuların isimlerini düzelten options file da mı kullanılamıyor man utd ın amblem falan oyunun ilk hali gibi de ondan sordum weturka veya superpatch yüklemediin sürece oyun ilk haliyle oynanıo
Zealot[TR] Beyler vatana millete hayırı olsun.Batuyla 2 maç yaptık. Birincisinde yanlışlıkla arjantini aldım o da milanı aldı maç 1-0. İkinci maç brazilya hollanda Ben brazilya 4-2....beyler birinci maç arjantinle dikkatinizi çekerim.Bende attım kirli çamaşırları meydana.hayırlı olsun
shot4kiLL Orjinal Mesajı Yazan: Zealot Beyler vatana millete hayırı olsun.Batuyla 2 maç yaptık. Birincisinde yanlışlıkla arjantini aldım o da milanı aldı maç 1-0. İkinci maç brazilya hollanda Ben brazilya 4-2....beyler birinci maç arjantinle dikkatinizi çekerim.Bende attım kirli çamaşırları meydana.hayırlı olsun arjantin'in nesi kötü? :D
mustea Orjinal Mesajı Yazan: musty online oyunda futbolcuların isimlerini düzelten options file da mı kullanılamıyor man utd ın amblem falan oyunun ilk hali gibi de ondan sordum konami adaleti sağlamak için yapılan bir sistem yoksa herkes güçlerle oynar diye olabilir
R2.ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 bu arada benim 2024 puanım var ama neden 3.lig A da sürünüyorum anlamadım :) Abi belli zamanlarda gerekli lig yükselmelerini yapıyor server.Pazartesi olabilir belki,tam bilemiyorum hangi gun.
JustRelax Beyler Lig için bir mesaj atın,katılıp yada katılamayacağınızı belirtin. Maçlar Haftasonu olur zaten.
gokhANELKA ya arkadaşlar benim bu orjinal oyunu hem internet üzerinden hem de taksitle getirtme imkanım var mı??eğer ööle bi durum varsa hemen sipariş vercem ve lige katılcam....çok istiorum çünkü...
PF.Napster arkadaşlar ligi başlatma da acele etmeyin salı günü üç kişi eklencek.salıya oyun kesin elimde olcak.ayrıca ben bi ligdeyim orda pes 4 oynuyodum artık pes 5 e geçcem.www.evo-league.comisterseniz bakın adım orda EMRE
gokhANELKA gerçekten arkadaşlar eğer benimle şifresini paylaşmak isteyen varsa merak etmesin tek bir mağlubiyet alırsam bi daha girmiycem online a..eğer isteyen varsa söölesin msn de yazışalım ayarlayalım..
musty cdkey paylaşıldığı zaman sen oynarken karşı taraf oyuna giremez ya da 2niz birden girmeye çalıştığınızda server tarafından tespit edilip ban yeme olasılığı var yani oynamak isteyen mecbur orjinal alacaksın tabi cdkey vercek arkadaş bunları göze alırsa sorun yok ki omerdinho cdkeyini bi arkadaşa vermiş şu anda sorunları yok galiba inşallah da olmaz :)
R2.ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: gokhANELKA gerçekten arkadaşlar eğer benimle şifresini paylaşmak isteyen varsa merak etmesin tek bir mağlubiyet alırsam bi daha girmiycem online a..eğer isteyen varsa söölesin msn de yazışalım ayarlayalım.. Kardes sen nerdensin?Ankara'da falan oturuyorsan haberim olsun.
musty Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 Orjinal Mesajı Yazan: musty online oyunda futbolcuların isimlerini düzelten options file da mı kullanılamıyor man utd ın amblem falan oyunun ilk hali gibi de ondan sordum abicim default opion file şart yoksa herkes güçelrle oynardı adalet olsun diye konami böle bişey yapıyor isimler ise telif hakkı yüzünden :( ya onun options filela alakası yok 0_textin içinde bi dosya online ve master lig datasını saklıyo çünkü edit modedan güçleri değiştirsen bile master ligde default güçler çıkıyo (yani pes4 de böyleydi pes5de de böyledir herhalde dikkat etmedim ) bu sebeple options file işini anlamadım
Zealot[TR] beyler birşey soracağım.Bu lig meselesi nolucak ya.Şunu bi ayarlayalım.Yapalım ligimizi bitsin.Bi konuşsak iyi olur.En kısa zamanda herkesin görüşlerini bekliyoruz.Topluca karar alalım.Tabi adam eksik onalar bi tamamlansın ondan sonra.....
gokhANELKA Orjinal Mesajı Yazan: ZephyR Orjinal Mesajı Yazan: gokhANELKA gerçekten arkadaşlar eğer benimle şifresini paylaşmak isteyen varsa merak etmesin tek bir mağlubiyet alırsam bi daha girmiycem online a..eğer isteyen varsa söölesin msn de yazışalım ayarlayalım.. Kardes sen nerdensin?Ankara'da falan oturuyorsan haberim olsun. yok kardeş ben ıspartalıyım..da niye sordun nerde oturduğumu anlayamadım.neyse cd key konusunda yardımcı olabilcekmisin kardeş bana??eeğr oklersen msn de konuşalım???olur mu