Dün ilk kez LAG'la tanıştım. Ama öyle böyle bir lag değil. Adamı deli eden cinsten bir lag bu. Yabancılarla oynarken hiç böyle olmamıştı. İlk kez bir türkle oynadım ve felaket ötesi bir lag oldu. Sinirimden oyun da oynayamadım.
Bir de ilk defa Alman sunucusunda oyun oynadım. Bu da laga sebebiyet vermiş olabilir. Batuhan'la bayağı bir konuştuk ama ben henüz bunun sebebini oluşturan nedenlerin mantıki bir açıklamasını bulamadım.
Bu kadar güzel bir oyunda olmaması gereken ve beni çok rahatsız eden bir durum.