Oyuncu güçleri için şöyle bir düşüncem var.Bütün TSL oyuncularının güçlerini biz belirleyelim.Ne kadar üye var hemen biter. Ör: Fatih Tekke HAVA HAKİMİYETİ: 78 ŞUT GÜCÜ: 74 v.s.
Türkiye Genç Milli takımı yapılsın.Çok güzel olur hem kariyer içinde.
Rest Of World'a Bursaspor,Antalyaspor v.b birkaç güçlü 2.lig takımı yapılsın.
Forma fontları mutlaka tıpatıp olmalı gerçekçiliği için.O müthiş formalara FIFA fontları yakışmıyor.
Geche gol seslerini değiştirsin.Bence spikerin tek kötü yanı.Bir Türk çocuğuna Ercan Taner'i duymuş adama çıkardığı gol sesleri yakışmıyor.
TSL içinde değilde spikerimize bir yorumcu ekleyip Avrupa sitelerine yollayalım ve yazdıralım Bunu EA değil Türkler yaptı :D
Teknik direktör resimlerini TSL teknik direktörleri yapsanız çok güzel olur.
Özellikle büyük takımların pankartlarını statın texturesine yapsanız.Çünkü ben maçlarda hiç dikdörgen pankart göremedim şuana kadar :D
Hani unlock kısmında Almanya,İtalya v.b liglerin videoları var.Oraya arkaya müzik koymadan şöyle özellikle E.Tanerin maçlarından mesela Alex'in golünde diyorya: Vuruyor mükemmel bir gol yok böyle bir gol(ben GS liyim ona göre:D)
Oyuncuların doğuş tarihlerini en azından yaşlarını doğru ayarlarsanız ben koşa koşa bu yamayı indirmeye giderim...