Gökhan Ok :) Birazdan koyarım yamada TR spiker Update olacağı İçin Hiç bir ŞEkilde Çıkış tarihi İçin Bir zaman verilmiycek ;)
mahtan Gökhan sana güveniyoruz.Mükemmel bir yama olacak gibi.Ne olur bizi daha fazla bekletme ve umaraım boyutu çok büyük olmaz.
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: mahtan ne olur yüzler gerçekçi olsun.sana güveniyorum Gökhan..... Yüzleri yani Faceleri Bana göre Dünyanın En iyi facemakerı olan 10UR yapıyor o konuda bir şüpheniz olmasın ;)
SiNBaD_ Gökhan süper gidiyorsun ayrıca birazda bjklilere yap isyan çıkarsa karışmam :D Pascal Nouma üzerinde de biraz daha çalışırsan oda çok güzel olacak ama yinede hepsi süper tebrik ederim :)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: _Y_U_A_N_ Volkan güzel olmuşta öbürleri hakkında pek güzel diyemiyeceğim.... Bunlar Menü Faceleri Fazla Güzel Görünmeyebilir ama Yinede Yorumun için Saol ;) Bu arada Adriano hakem Süper Olmuş Ellerine Sağlık
alexomanyak arkadaslar 15 tatil bitmeden halledin su işi gozunuzu seveyim soyle tatil bitmeden bi keyif yapalım tahmini bi tarih verseniz hiç olmazsa
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: bjklifatih biraz daha SS depola san gokhan (BJK) Ok :) Birazdan Unutmazsam Atarım ;)
mahtan beşiktaş a da önem ver bence isyan çıkar bak..... sana güveniyoruz.tatil bitmeden bitir please please