Orjinal Mesajı Yazan: sonozer
beyler hadi artık bana kalırsa dünyanın pc için çıkmiş en gerçekçi menegerlik oyunu olan bu oyunaartık tr yama yakışır hangi oyunda var bu özellikler 3d maç ve daha niceleri duyarsız olmayalım yapılacak bişe varsa yapalım fm06 palavra bi oyun ve çok yavaş yuhhhh artık bana katılanlar bu konuda bana destek olsunlar ve bu konuyla ilgili msj atsınlar forma saldırın arkadaşlar zafer bizim saygılarımla....
sen öle dionda ESKİDEN DAHA GÜZELDİ ÇÜNKÜ MAÇLAR FİFADAN OYNANABİLİYODU BEN SIRF BU OYUNDA O ÖZELLİK YOK VE DE TÜRKÇESİ YOK DİYE ALDIĞIM GÜN SİLDİM
AMA TÜRKÇESİ ÇIKARSA YÜKLİCEM