isterseniz bu en iyi menajerlik oyunu hakkında bu kadar emin konuşmayın. bakın piyasaya bakayım en çok football manager emi yoksa fifa manager e mi yama çıkıyor. buradan anlarsınız hangi oyunun daha fazla fan ı olduğunu daha fazla fan ı olması demekte o oyunun daha iyi olduğu anlamına gelir. Zaten football manager de başarılı olamayanlar genelde fifa manager i oynar.
TCM serileri için tcmturkey türkçe yama çalışmaları yapıyordu ama fifa manager için uğraşıyorlar mı bilmiyorum. Ama umarım yakın zamanda tükçe yaması yapılırda sizlerde sevdiğiniz bu oyundan daha fazla zevk alırsınız...