Venom beni yaz beni yaz:D Ad: Yasin Soyad: Çantalı Oturduğu yer: İstanbul Meslek: Öğrenci:) Yetenek: şimdi burda olmaz...:) Yarışmaya Katılma Sebebim: 3. banımı yemek:D ayrıca Britney'in reklamını yapmak:D Yalnız bir şartım var yarışmaya Britney'imle birlikte katılıcaz
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Yetenek: şimdi burda olmaz...:) :D:D:D:D tenha biyer lazm dimi:D
cHaMpIoN37 isim ali soy isim gürsel marifetleri boyu küçük marifeti büyük :D(yanlış anlaşılmasın gerçek buoy) özel yetenek ateşli bir vücut yarışmaya katılma sebebi hiç ban yemedim daha önce nasıl oluo bi bakiim (karşı cinse ilgim yok kendi cinsimede ilgim yok ben samuel:D:D:D:D)
RubenMartin Katılımın yoğun olması güzel... Bol bol banlar izliycez inşallah.. Bu arada arkadaşlar çift kişilik yatak siparişi werildi.. Evde 1 tane olacak... Angelina ben kanepede uyurum diyo.. Bakalım neler olucak???
RubenMartin Arkadaşlar yoğun ilginiz için teşekkür ederiz... Almanya ve özellikle Venezuelladaki türklerdende yoğun taleb war.. Hepsi benim yediğim ban Çine warır diyor.. Sewgili yarışmacı adayları öyle okkalı bir ban yiyinki cümle alem sarsılsın bir daha power tuşuna hatta elektrik düğmelerine fln dokunamayın. Hadi görelim sizi...
Venom Orjinal Mesajı Yazan: cracks ama bidakka bu olaya elikin onay vermesi gerekio.aynı zamanda makaayın :D:D işin ucunda banlama olduğuna göre onay gelmesi kesin:):) (Beni listeye yazmayı unutmayın)
Eagle_Claw sadece bu konu içinde mi yoksa bütün forum içinde mi taşkınlık yapcazve de başladı mı bbb?
RubenMartin Orjinal Mesajı Yazan: ahmet26 sadece bu konu içinde mi yoksa bütün forum içinde mi taşkınlık yapcazve de başladı mı bbb? Olm dur sakin ol.. Sen taşkınlık falan yapma.. Bizde güme gideriz.. Alla allaa.
CrossOver arkadaşlar kusra bakmayın malum yurtdışı fazla giremiyorum burdaki internet cafe sahibi ile zor anlaşıyorum ama benide yarışmaya yazın yoksa alnınızı karışlarım...
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: aligursel yarışmaya katılma sebebi hiç ban yemedim daha önce nasıl oluo bi bakiim) e afiyet olsun:)
ANTİfifa cok manyak bıfıkır bız şımdı ban lan maya mı calışacaz napsak acaba:) ban lan an ne kazanacak Camerun dıaz? angelia? bunlarda yarısmadamı ayrıca kadro boş sa benı de al cok guzel banlanırım:)
RubenMartin Berg Nerde yaa??? İcraat başlamalı artık.. BBB evine katılanlar... Lara ve Angelina Jolie... Bu arada Angelina "Ben ban yemem, Banabana yenilirim" diyor... Lara ise mouse tutmada sorunlar yaşıyor... Program öncesi heyecan tavanda..
Makaay hadi baslasın hemen,hemen banliyim kim geliyorsa:D (öyle bi psikolojiye soktu ki beni Berg,kendimi heran user banlamak için bekleyen bir avcı gibi hissediyorum)