Orjinal Mesajı Yazan: Cambaz
militan ve ban güzel dururmu acep?:)
eVEt YeSS sÜPeR OLur BAn keSİNLiKLe BanLAyIn :D:D:D:D:D:D:D:):):):):):):):):)
arKaDAşLAr Sİte aÇTIm bAKARmısıNIz??:confused::confused::confused::confused::confused::D:D:D:D:D:D:):):):):)
http://soccercenter.sitemynet.com
SüpEr OLdu:):):):);););););)
EmRe nie MsN e GeLMioN????