Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
evet en azından baymadan bitirdin bu bağlamda tebrik ettim seni ;)
superbamm keske bayma demeseydın
olagan-monoton olmak gıbı kelımeler de var bılıyosun bence suana kadar cok ıyıydı
devam etse ben yıne sıkılmadan gule gule okurum
ama kolay degıl ugrasmak-bı yerde bıtırdı,bıtırecek boyle daha guzel oldu -aklımızda -tatlı bı hatıra olarak kalacak enazından basıt ve boş bırcok baslık acmadı 1 tane yaptı tam yaptı tskler...