ben de katıldım bir iki gündür yoktum bayram mayram derken giremedik siteye şimdi saat fln ayarlayalım abiler
bakınız ders 1: Ban nasıl yenilir?
bir kaç kelime yeterlidir
bu sitenin yöneticilerinin de mod larının da üyelerinindeeeee ***heyecan efekti*** geçmiş bayramı kutlu olsun deer ve geçiştirilir :D