capkin_olgun ben burda yardım istiyom biliyom burda bu şeyleri yapmayı bilen sölüyen yokmudur yani çok mu zor yardım etmek yaa
Francesco_Totti_ Bilmem ama ben henry i oyunda ii kullanamam dier oyuncuları daha ii kullanıorum nedense :D
sacy ronaldinho gibisi yok beyler çok kıvrak çok hızlı ama bir tek kötü yanı var çok çabuk sakatlanıyor
The Gamer RRRRRRRRRROOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLDDDDDDDDDIIIIIIINNNNNNNNNNHHHHHOOOOOO