bence de gereksiz olmuş... henry & adriano, r10aldi10 & lampard diye tartışsak daha iyi olur.. Bi kere pes5 te kesinlikle ronaldinho en iyisi, lampard o da mükkemel, e adriano ve henry diye ilk dördü sıralamış olduk...5 e de eto/roney arasında kararsızım