Oyuna yapılan yamadan dolayı böyle. 6.0.3 yamasından önce, aradaki yamalardan birinde, başkanlık sisteminde başkanların oyuna daha çok katılmaları istenmişti (eğer başkan gerçekte pısırıksa,büyük transfer delisiyse,ya da ateşliyse bunu hissettirmek istediler) ama bundan pek memnun kalmadılar ve 6.0.3 te bunu değiştirdiler.