ben monaco'dayken başkan, thomas sorensen(46 trilyon) ile ariel ibagaza'yı(54 trilyon) kulübe getirdi ama para kalmadı :(
ilk önce şöyle bir msj gldi:
''başkan takımın adından daha çok söz edilmesini istiyor''
ardından:
''başkan tranfere el attı ve sorensen'in kulübü aston villa ile 46 trilyona anlaşma sağladı''
ardından yine aynı şeyi ibagaza için yaptı ve monaco ya getirdi
işte aynen böle oldu ne kadar garip dimi :D