Lvnt_Asn yaw okadar para weripoz isletim sistemi alıoz bill gatesse sesleniom:D:D:D:D burdan ben con adında bir klasör acmak istiom karsıla bunu bana yaw paramı geri wer ozaman:D:D:D:D:D:D:D suraya baq microsoftta foc cıktı kullanmıom artık :D:D:D:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza yaw okadar para weripoz isletim sistemi alıoz bill gatesse sesleniom:D:D:D:D burdan ben con adında bir klasör acmak istiom karsıla bunu bana yaw paramı geri wer ozaman :D:D:D dava açalım..
bart_ Orjinal Mesajı Yazan: ...:::ArThuR™:::... Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza yaw okadar para weripoz isletim sistemi alıoz bill gatesse sesleniom:D:D:D:D burdan ben con adında bir klasör acmak istiom karsıla bunu bana yaw paramı geri wer ozaman :D:D:D dava açalım.. Bi ara öle bi konu vardı herkes bilmem ne kadarlık tazminat davası açarsa batar diye.. Bizde bu adamı batıralım..:)
Lvnt_Asn yaw bu adamı batırmak istesen batıramassın ki 89 trilyon 176 milyar dolarlık serweti warmıs biraz zor gibi görünüo biz yinede deneyek :D:D:D:D:D:D:D
ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: tolgatmac adamı batıramayız ama biz alıcamız tazminatla köşeyi döneriz:::: bi yerde görmüştüm bilgisayar kullanan herkes 1 $ lık tazminat dawası açsa 2 yılda batar :)
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza kampanya baslatalım biz haklıyız con istioz bizene::D:D:D:D:D eheheh:D:D:D