Valla GS hakkıyla oynadı tamam mı hiç bir fenerli bu duruma karışamaz :D
Onlar gitsin kayseriye nasıl yenilcekler onu izlesin oke ??
GS'ye de herkes takmış hakem hataları diye hadi lan hakem hatasıymaış siz anELkaları, haksız penaltıları, cem papilayı nasl unuttunuz ha??
Bu sene fb şampiyon olabilir ama şikeyle şampiyon olcak bunu da aklınıza sokun