Beşiktaş Genel Sekreteri Kenan Öner'in açıklamaları:
"İki defa öne geçmemize rağmen kaybetmemizin üzütüsü var. Galatasaray'ı tebrik ediyorum. Son derece iyi oynadılar."
"Hakem maçın ağırlığını kaldıramadı. Bizim oyuncularımıza lüzumsuz kartlar gösterdi. Ümit ile İbrahim Toraman'ın arasında geçen olayı herkes gördü. Ümit'e gösterilecek kart sarı mı olmalıydı?"
---------------------
İşte Sergen'in açıklamaları:
"Maça iyi başladık iki kez de öne geçtik ama Galatasaray bizden daha iyi oynadı. Bizim geri çekilmemiz hakemin Galatasaray'ı itelemesi maçı kaybetmemize neden oldu. Hakem Galatasaraylı futbolculara sarı kartları göstermemekte ısrar etti. Ümit'in kartı kırmızıydı ama hakem kullanamadı. İbrahim Akin sakatlandı oyuncu değiştirecektik ama bir türlü değiştiremedik ve 2 tane gol yedik. Bize kolaylıkla gösterdiği kartları Galatasaray'a göstermedi, bizim oyuncularımızı sindirdi. Hakem Galatyasaray'a yardım etti ama bunun ikinci maçı İnönü'sü de var."
---------------
10 Aralık 2005, 21:25
İşte Tigana'nın açıklamaları:
"Maç içinde ve sonrasındaki sinirinin nedeni sorulan Tigana, "İbrahim Akın'a yapılan hareketleri görüyorsunuz. Bir çok pozisyonda sarı kart göstermedi. Bunlara sinirlendim. İkinci golden sonra değişiklik yapmak istediğimi söyledim ama hakem oyunu durdurmadı. Ben futbolcularıma hakeme karşı konulşmamalarını söylüyorum ama benim konuşmam lazım çünkü oyuncularımı korumam lazım. 3 dakikada işi bitirdiler. İbrahim Akın'a sakatlandı ve 10 kişi kaldık ve oyun değiştirmemize izin vermediler. Hakem bütün agresif hareketleri cezalandırmadı. Bize ekstradan gol yedirdi."