Yuhh beee yuhhh beee Japonya ya bak... öhüv öhüv ööööööööö.... Abi adamlardaki internete bak yaa. Hadiyin mail yağmuruna tutalım. nereye atmamız gerek şu Resimi adamların mailine atalım. Utanmıyorsunuz değilmi diyelim ( İran ı sileriz, çünkü onu bahane ederler )