ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Nouzer Ben hong kong a gidiorum herkese by by :D güle güle :scn_moto: :scn_moto: :scn_peng: :scn_peng:
CrossOver Orjinal Mesajı Yazan: bilengoker ee noolmuşki buna karşı çıkmayan olduktan sonra dahada zamlanır ben başından beri sizi baskında çarıom sen nedion:gozluk: