yasinatalay1905 arkadaşlar bu konu geçen yıl pes4 forumlarından birinde de açılmıştı ve verilen cevapların içinde şu vardı ben okuyunca ölmüştüm gülmekten : "KARDEŞİM DİREĞİ BIRAKIN, DİREK KALEYE ATIN"
volkantopc Orjinal Mesajı Yazan: Felipe²°°³ Öylemiiiiii Demek Direklerin Sesini de Modernlestirdiniz Ulan Canaydin nebicim baskansin be bi direk bile yapmadin Söye CAT diye ses cikartan Bizim Alisamiyendeki CIRT diye cikiyo :confused: kendini komik zannediyorsun sen... ne kadar gereksiz bi msj atmışsın kutluyorum seniii...
alisami Arkadaşlar kişisel yorumlara ve sataşmalara girmeyelim konu saçma sapan noktalara gidiyor.Lütfen bu konuda bir fikri olan varsa mesaj yazsın.
volkantopc Orjinal Mesajı Yazan: Felipe²°°³ Öylemiiiiii Demek Direklerin Sesini de Modernlestirdiniz Ulan Canaydin nebicim baskansin be bi direk bile yapmadin Söye CAT diye ses cikartan Bizim Alisamiyendeki CIRT diye cikiyo :confused: kendini komik zannediyorsun sen... ne kadar gereksiz bi msj atmışsın kutluyorum seniii...
BERG Orjinal Mesajı Yazan: yasinatalay1905 arkadaşlar bu konu geçen yıl pes4 forumlarından birinde de açılmıştı ve verilen cevapların içinde şu vardı ben okuyunca ölmüştüm gülmekten :"KARDEŞİM DİREĞİ BIRAKIN, DİREK KALEYE ATIN" :) : )
musty Orjinal Mesajı Yazan: yasinatalay1905 arkadaşlar bu konu geçen yıl pes4 forumlarından birinde de açılmıştı ve verilen cevapların içinde şu vardı ben okuyunca ölmüştüm gülmekten :"KARDEŞİM DİREĞİ BIRAKIN, DİREK KALEYE ATIN" :D