bence de direk sesi ii oyundaki ama biraz daha arttırılsa imiş daha ii olurmuş. yannız bu sesleri bulmanız zor. direk sesi , hakemin düdük sesi , top reklam panosuna carpınca çıkan ses exe dosyasına atılmış.. bu seslerin boyutları çok küçük oldugu için oyun direkt bu sesleri exe içinden okuyo. bulunması cok zor ,,