Hala anlamadığım birşeyler var bu konu hakkında.Kardeşim bu oyun bedava değil,paralı bir oyun.Bu site de illegal şeylere izin vermiyor ama bu konu illegal içerik içeriyor haksız mıyım?
ee konuyu sonuçta admin acıyor acaba neden böyle birşey yaptı merak ettim,üye cekmek icin miydi,tekrar gündeme gelmek icin miydi?
Ben hala bu soruların cevabını öğrenemedim...