bende varım millet..ama 512 bağlatıyla iyi oynanırmı??
beni de ekleyin bende oynarım. ailton-1903@hotmail.com
nasıl oynanacağı konusunda bilgi verebilir misiniz?
bende oynarım ama neyi nasıl yapcam hiçbi şey bilmiyorum....
kardeş ben öğrendim msnmi ekle oynayalım anlatırım sana
2 saaat içerisinde benimle oynamak isteyen eklesin beni:ailton-1903@hotmail.com
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: