Pentagram_15 Biz bir ara Clan kurmayı bile düşündük ama TR şartlarında 3 kişi bile zor oynanıyor ne yazıkki. Yoksa bir lig açım tüm takımların İnsan elinde olduğu bir oyun yapıcaktık.
emrebes pentegram ; OaRist ile oynuyoruz dedign kadar yawas deil ikimizdede 512 war... oyun hızlıda deil yanlıs anlasılmasın ama en azından oynanabilecek kadar hızlı .. ztn turkiyem sartlarında ancak ruyada hızlı oynayablrs
Pentagram_15 Sorun şurada oyun bağlantıyı tam kullanmıyor. Ne upload ne download kapasitesini zorlamıyor bile bu yüzdende kasıyor. Ben bunu SiGames forumlarınada yazdım bir sonuca ulaşamadım.
Daniel_Pancu Beyler çok isterdimde şu fm çok kasıo onlineda yani 05 te ööleydi 06 yı bilmem oda ööledir heralde :S
denizertuncay İnternetten fm 2006 oynamak istiyenler.:p denizertuncay@hotmail.com gelin beraber oynuyalım.
Logan hamachi ile nasıl oynanıyo bi açıklama yaparmısınız lütfen.bende hamachi yüklü ama nasıl açılcağını oyunun bulamadım