morinho ruquelme wiltord metzelder van buyten adu kerlon assuncau ricardinho we adamları sürekli kiralayın ucuz fiyata :D
ERDAL300 bana göre önce defanstan başalyın stoper olarak van buyten bunun için en iyi alternatif sonra sol bek olarak psv den de jong iyi olur sağ bek olarakta reziger defans takımın temelidir unutmayın ki temeli atılmamış bir evin ayakta durması mucize olabilir ancak arkadaşlar :)
tarikuge Edixon Perea,Sebastian Grax,Diouf,Andy Reid,Ben Watson,...bu oyuncular ilk başlarda kötü gibi gözükse de ileride çok iii oluyolarr..
ercancanbaz forgione 17 yaşında süper oluyo ileride,mascherano,samir nasri,jonh obi mikel,francia,mavuba,mourad mehghi,cameron jerome,harper,karim benzema,
ercancanbaz arkadaşlar size 2 oyuncu söylicem alıp oynatıp beyenmeyen gelsin yüzüme tükürsün GOURCUFF ve CHAMAKH (CHAMAKH bordoux'da oynuyo)lütfen alın
ercancanbaz ajax'daki maduro'yu alın özlliklerini bir yere yazın. 1 sene sonra karşılaştırın farkı görün ve bana dua edin
supersolak Orjinal Mesajı Yazan: lahoya Alıntı:Orjinal Mesajı Yazan: karakartal_ufuk Ben oyunun ilk sezonun ara transfer döneminde free oyunculara bakarken 17 yaşında ve bütün güçleri 83 olan bir oyuncu buldum.6-7 yıl sonra yani şimdi güçler tavan yaptı değeri ise 50.000.000$ kardeş ismide verseydin ya! isimden bulamazsın cunku bu oyuncu gercekte yok futbolu bırakan oyuncuların yerine geliyor bu oyuncular ve bilgisayar bi isim sallıyor oyunun sacma yonu bu ben 1 adamı bedava aldım 20milyona sattım search tan free agent ı secerseniz bunları bulursunuz ama ilk transfer sezonunuzda bulamazsınız cunku futbolu bırakanların yerine geliyor Arkadaslar ben 2019 lına gelince bıraktım eger uzun sure oynarsanız oyunun cok soylediğiniz oyuncuların hemen hepsini aldım veyabiliyorum GSa 5 yılda 5 lig 5 kupa 4 şampiyonlar ligi 3 dunya kulupler ş. 1 de uefa kazandırdım ama kontratı yenilemediler size tavsiyem genc ve iyi oyuncuları alın bol transfer yapın bol oyuncu satın ben her transfer donemi 10 oyuncu alıp 10 oyuncu yollardım bir genc oyuncuyu ağustosta 5 e alıp ocakta 15 e satardım ozellikle arjantın ve meksika ya yonelın brezilyada var birde takım secerken oyuncu sayısına dikkat edin ne kadar az oyuncu varsa iyi cunku transfer edceğiniz genc oyuncuları oynatarak değerlerini artırabilirsiniz kadronuzu22 23 oyuncuda sınırlayın edekte kalan oyuncu değer kaybeder stad ışıne gırmeyin cunku ben GS a stad yaptım (stad da ş.l ve euro 2016 finali yapıldı) sırf stada 150 milyon hacadığım icin kovuldum
vaskon DİEGO çok süper bi oyuncu ama ilk 11 de bşladığında oynayıyamıyor snralardan alırsanız çok şey kazanırsınız
food_technician Ya arkadaslar ben fottbal menager 2006 yukledim ama çaliştıramıyorum please insert the correct cd-rom select ok and restart application hatsı veriyor neden bana lutfen yardım ediniz acilen
ewerad Orjinal Mesajı Yazan: food_technician Ya arkadaslar ben fottbal menager 2006 yukledim ama çaliştıramıyorum please insert the correct cd-rom select ok and restart application hatsı veriyor neden bana lutfen yardım ediniz acilen o crack hatası crack yap düzelir:) ben wayne rooney i öneririm bütçeniz uygunsa süper oynuyor ve genç olduğu için de hızlı gelişiyor.-ben database editor den bu transferi yaptığım için biliyorum-birde victor valdes 24 yaşında ama hemen gelişiyor ve onun gibi olan paul robinson.
hipermegacoolstar isim wermiim ama Lokomotif MOskovanın adamları çok güzel fiyatları biraz el yakıo ama çok güzel adamlar war hem gençler hem iyiler
hipermegacoolstar bi de carlos alberto war ayrıca shaktar donestkin adamları süpr bnce öle adı az bilineen ama ii yeteneklerin olduu brezilya ukrayna meksika gibi liglere yönelin + dinamo moskowanın bulunduu ligdeki tkımlar da süper gnçler war bilyaletdinov mudur nedir o war mesela ama dediim gibi fiyatları bayağı el yakıyo
brspich oyuna spiker veya tezahürat eklemek için hangi programlar lazım lütfen yardımcı olun kafayi yicem bulamıyorum
efefefe birader oyunun en güzel yanı player exchange ..dünyaları aldım o yolla ya, ne kontrat derdi var ne teklif derdi tak hemen olay bitiyo çok zevkli bi olay.. fabregası owenı behramiyi grossoyu figoyu gerrardı hep takasla aldm fenere ama bütün fenerliler dağıldı avrupaya, örnek: newcastlenin forveti semih, romanın ön liberosu deniz barış, werder bremenin stoperleri edu-lugano vb. :D
fbfurkan arkadaşlar bana fifa manager 08 iyi bir oyunncu bulabilirmisiniz pozisyon:lm yaş:farketmez level:80
Neodoger Arkadaslar hersey ii hosta su mangeri career de ve en zor seviyede oynayin eger normalden asagida veya normalde ise oyuncular zaten cok cabuk yildizlasio siz aldiysaniz.Yoksa sacma sapan seyler oluor orn >>> Lugano ile Tery takasi gibi Bu arada Jesus Navas kral oyuncu Manchester Ctiye aldim 2009 dayim ortalama asisti 1.3 mac basina tavsiye ederim
manner hep bilinen kişiler yazılmıs spase dilevski cok iyi bi sag bek ve genc defansa da Alan ve stefan radu yu oneririm hepsi 19-22 yas aralında arkadaslar sol bekde vaz gecilmezim alejandro dario gomez A.sarandi takımında oynuyor ve 1.03 m $ rahatlıkla alabilirsiniz kendi keşfimndir :)forvetlerim kießling ve valeri bojinov ön liberom alexandre song o biraz pahalı oyun kurucum nuri şahin yas ortalamam 23 :D alın size on numara adamlar
ronnie91 Arkadaşlar çok denedim ama kendime uygun bir taktik bulamadım.Nasıl bir diziliş ve takım komutlarıyla sahaya çıkmalıyım.Yardım edebilir misiniz?