cok guzel olmuslar
Orjinal Mesajı Yazan: cem34
saol arkadaşım.bişiyler yapmaya çalışıyoruz işte:):):)tabi buraya kadar gelmek o kadarda zor olmadı.ilk formamı görseniz kusarsınız.eskiden diyodum nasıl forma yapıyolar walla inanmıyacaksın ben formayı neyle yapılcağını bilmiodum.ama alıştırdım kendimi.bi ara unuttum sonra tekrar deam ettim:D:D:D:D
valla helal sana bu kadar genc yasta(sanki biz cok yasliyiz:D:D), sana basarilar dilerim.
haaaa bide ben zor kusarim, midem cok guclu :D:D:p;) (ne soylemek istedim bende anlamadim, ama neyse :))