Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı
guzel olmus, cem kardes.
bu arada gercekten 12 yasindamisin? oyleysen ozman sen baya yetenekli bi kitmakermissin beeaaa :D gelecegin kitmaker'i desenize :D;)
helal sana:applause:
saol arkadaşım.bişiyler yapmaya çalışıyoruz işte:):):)tabi buraya kadar gelmek o kadarda zor olmadı.ilk formamı görseniz kusarsınız.eskiden diyodum nasıl forma yapıyolar walla inanmıyacaksın ben formayı neyle yapılcağını bilmiodum.ama alıştırdım kendimi.bi ara unuttum sonra tekrar deam ettim:D:D:D:D