hakemler kötüydü.. hakem penaltıyla alakası olmayan bir pozisyonda penaltı verdi. gs nin golünde ümit karan faul yaptı. ayrıca gs nin benim saydığıum 4 tane korneri yendi... top rakpten çıkmasına rağmen hakem 4 kez avutu gösterdi. "ne olacak kornerden " diyen olabilir ama benlki de o 4 korner verilseydi o toplardan gol kazanabilirdik. mondragonun sarı kart gördüğü pozisyonda mondragon rakibine dokunmadı rakip kendini attı zaten aşırı belliydi ankaraspor lu oyuncunun kendini attığı ama hakem gitti mondi ye kart gösterdi bence ankaraspor lu oyuncuya göstermeliydi hakemi alfatmalık haraket yaptığı için. TOMAS ın kırmızı kartı doğrudur heralde küfür etti tomas. ümit karan 'a çok sert oynadılar ama hakem hiç ses çıkarmadı zaten. ramazan ın kırmızı kartı doğru adam resmen tuttu savurdu hakan şükürü ( bu neyapacak diye tepki göstermiştim hakan oyuna girerken ama bi işe yaradı bari :D)
hakan şükür ün yokluğu bence daha iyi oldu yerden daha kontrollü oyun oynadık böylece. hakan oynasaydı hep havadan top şişirirdik. hakan sız bence daha iyiyiz. köşe vuruşlarında sabri berbat ortalar yaptı adam topu havalandıramadı bile... ergün iyiydi.