bir kere de maç tartışılsa güzel olacak...
haftaya tomas'ın yerine yalçın oynar, nerede durması gerektiğini biliyor son dakikalarda dikkatli oynadı baya. ama tomas'ın yaptığı da ayıp, haftaya bjk maçın var 2-1 öndesin, song'un kesip uzaklaştırdığı topa rağmen faul verilmedi diye küfür ediyosun. profesyonel futbolcu bu zamanlarda kendini gösterir (fb'deyken formayı yere atma muhabbetine hiç girmeyelim de)
neyse benim gördüğüm sol açık konusunda ciddi sıkıntılarımız var tam 4 tane adam denedik orda altan, heinz, hasan, ayhan.. hiçbiri mi böyle haftaya garanti sol tarafı aldım şeklinde oyun oynamaz anlamış değilim.
bunu yazmassam içimde kalacak, volkan denen zibidi için bişeyler demem gerek.. devre arasında yedek oyuncular sahada ısınırken 4 yedek oyuncu kendi aralarında kısa ve hızlı pas yaptılar, yalçın da hakan şükür'e ortalar açtı o şekilde ısındılar. volkan efendimiz kale direğine dayandı, ellerini beline koydu hakan'ın vurduğu toplara yorum yapıp top toplayıcı çocuklarla muhabbet etti, maçın en kritik dakikalarında da orta sahayı toparlamak için oyuna girdi, kudurdum sinirden...