trabzonlu_61 ayrıca ayrıca bir daha TRABZONSPOR Klübü hakkında hakaret yapmayın lütfen diyorum... tuttugunuz takım nekadar deyerliyse sizin icin nekadar büyükse baskaları icinde odur...