TS Symkowiak midir nedir Fatih ve Yattarayla 2 haftadir süper oynuyor. E bide federasyonda alisilmis ceza indirme nedeniyle Gökdeniz'de dönecek. 2. yari TS bayagi bi yükselir.
Ulan GS'yi yenmeye alismisizda ondan sonraki hafta neden cogu zaman 3 puan alamiyoruz?
Penalti diyenlerin futbol anlayisina sasarim gercekten. Peki GS'liler ve BJK'liler, ciddi olun, o pozisyon size karsi olsaydi yine penalti dermiydiniz? Demezdiniz! Ya ben bukadar sahtekar futbolcular görmedim bi arada. Jefferson midir karpuzcumudur ne karin agrisiysa, bugün ilk iyi macini oynadi ama pet sise yiyor koluna, siseyi gösteriyor sonra artizce yere yatiyor. Alex firca cektide kalkti. Sonra sanirim Erdinc, yatti, Anelka firca atti kalkti. Fatih penalti istiyor, agliyor sinirden topa vuramadi diye, disari cikarildiktan sonra ayaga kalkip maca giriyor.
Metin Tokat ayri bi konu. Kornerimizi vermedi. Alex'in frikik gollerini bildigi icin ceza sahasina yakin hicbir faul calmadi, vs...
Denizi bende begenmiyorum. Ama ilk golde Tuncay hatali, 2. golde önce Önder sonra Volkan hatali. Volkani dinlendirmesi lazim. Adam su ana kadar hem FB'de hem milli maclarda 20'nin üzerinde gol yedi. Rüstü daha iyi.
Ama gelelim dahi Daum'a. Bu adami cok seviyorum ama akil erdiremiyorum. Sahanin yildizini, en iyisini, en caliskanini cikarip kazma Mehmet'i sokuyor oyuna. Serkandan daha iyisi varmiydi?
Nobre yine gollerini atmaya basladi bu tek sevindirici olay. Anelka 10 dakika isteksiz, 5 dakika istekli oynuyor.
Bence macin hakki bizimdi.