Shevchenko Herkes farklı anlıyor bakalım ben ne anlamışım :) Heralde diyor ki msn messenger'a sadece ben gireyim kardeşim bilgisayarın başına oturunca msn messenger'ı kullanamasın yani göremesin gibi bunun için n'apabiliriz diyor olabilir
CrossOver msn messenger ile ilgili bütün dosyaları gizli yap masaüstündeki kısayoluda sora kardeşin giremesin euhue
Eagle_Claw Orjinal Mesajı Yazan: takunya Tavsiye etmem. Yahuu mesancır var ona iyi diyolar. yunus94 patlatıyo zaten msn'leri artık. güvenlik diye birşey kalmadı msn'de. zuhahahahahah:p :p :p takunya şu yunusemreyle de hep urasıosun çocuk:scnbebek: yazık msnleri patlatcam diye sinirden kendini patlatcak:D :D :D :D :D :D