SİZE 1'de ÖRNEKLE AÇIKLIYAYIM....
BİR İŞ YERİNİN SAHİBİSİNİZ TAMAMMI...
VE MSN MESENGER'lar BİLGİSAYARLARDA YÜKLÜ OLUCAK AMA ;
SİZ İSÇİLERİNİZİN MSN MESENGERIN MASAÜSTÜNDE GÖRÜNDÜĞÜ HALDE BUNU ENGELLEMEK İSTİYORSUNUZ BUNU NASIL YAPABİLİRSİNİZ...
MESELA MSN MESENGAR'ı TIKLADIĞINDA HATA VERİCEK...(ACILAMAZ GİBİSİNDEN).... NEOLUR ANLAYIN BENİ....