Tearaway dedin gibi yapmaya calısıom ama nedense olmuo. bu arada enes abi msninmi deişti ?hiç girmionda
Tearaway http://img354.imageshack.us/img354/649/caykurrizehome0zi.png">(http://img354.imageshack.us/img354/649/caykurrizehome0zi.png)
Tearaway Bitanede lyon benden. http://img468.imageshack.us/img468/623/lyonaway4cw.png">(http://img468.imageshack.us/img468/623/lyonaway4cw.png)
Tearaway transparan update. http://img468.imageshack.us/img468/9091/lyonaway0uo.png">(http://img468.imageshack.us/img468/9091/lyonaway0uo.png)
Black God re : saol aksamda lyonun beyaz formasını yapmaya calısım ama reklam dolu o forma ya :D sence neden çizmedim :D
Tearaway sabah söledim forma deil ama buda home sanırım bakmadım :D http://img325.imageshack.us/img325/5334/lyon0mq.png">(http://img325.imageshack.us/img325/5334/lyon0mq.png)
aslangelibolulu ya arkadaşlar buları nasıl yükleyeceğimizi birisi anlatabilir mi? ayarıca çok kaliteli olmuş tebrikler :)
semihply kardeşim ellerine sağlık bütün formalar çok güzel ama bide bu formaları kullanabilmek için ne yapmamız gerektiini açıklasan.. mesela at. madridin formasını kullanmak istiorum ama başaramıorum import yapmayı bildiim halde. bi açıklık getir bu konuyada emeğin boşa gitmesin bak bi sürü insan soruyo. mesela ben sadece lyonun formasını importlamayı başardım ama forma oyunda yamuk yumuk çıktı. bi yardımcı ol gözünü seviyim.
mehmedinho50 abiler ben gs formalarini kitserveerle yapiyorum ozaman ama gs ile maca baslarken oyun kapaniyor lütfen birisi bana yardim edebilir mi.
Tearaway Arsenal 2007 Roma 2007 Home,Away,Third Chelsea 2007 home Ajax 2007 away Bayern Leverkusen 2007 Home Barcelona 2007 home Holland
mehmedinho50 Uzun bir aradan sonra seni yine görmek cok güzel oldu Tearaway. Formalarin hepsi cok Kral olmus eline saglik.
kuruyükgemisi kardeş senden aek nın mavi beyaz çubuklu formasını istiyorum yaparsan sevinirim http://www.colours-of-football.com/colours03/gre/greece3.html link bu resim var lütfen bi bakıver.... third kit 2005-2006 yazandan bahsediyorum