Tearaway Galatasaray 2007 third(fantazi diebiliriz ama böle olması yüksek bi ihtimal :)) Leverkusen 2007 home
Venom Bu ne hız paşam:) Sanırım verdiğin resimde fazla ışık vurmuş yoksa o kadar mavi değil forma. Gayet güzel olmuş. Ellerine sağlık. Edit: Formanın üst kısmındaki logonun sarısı çok parlak:p