Arkadaşlar Ben şu Forma ekleme işini Bir Türlü Çözemedim Bi Tek Barçanın Fromalarını Deiştiricem Kitserver Denedim Yapamadım
Garfik Stüdyo yu deniyorum orda da formalar bozuk çıkıyor
tam bir anlatım yapıcak bir dostumuz yokmu yada kitservere ayarı yapılmış ve klasöru hazır barça yapsa ben içindeki formayı deişsem yokmu bana bu iyliği yapıcak bir arkadaş ..