Orjinal Mesajı Yazan: Tearaway
Barcelona 2007 home
http://imageshack.us
sen bu formayi diyorsun galiba usta ???
ama bu forma yanlis :(
su resme bak bi lütfen.
[URL=http://www.pesforum.de/attachment.php?s=&postid=828034
usta beni yanlis annama sakin bu formada süper ama yanlis zililmis.
hadi be usta göreyim seni.