Ozzy_AFR en iyi serberstler alin stoica f.magallanes d.pezzarossi augustine ahinful s.schuer s.bah coulibali(eski charleoli) ramazan özalp vadat inceefe vyzas a.kona bunlar sadece bazılar...
10__uLtRaDoGuS__10 abi nuri ne yaptiysam gelmio adama 120 haftalik veeriom dahada gelmio ne yapma gerek walla sasirdim kaldim :(
erDem.oRaNGeCoDeR oha bea sallamayın ben bursaspor'a getirdim nuriyi yıllık 50,000'e sonra yenilerken sözleşmesini 75.000 istedi ben 250.000 verdim napayım çok seviyom adamı ama parayı alınca coştu müthiş frikik atıyo
the team coach Orjinal Mesajı Yazan: _ErDeMToPcU_ oha bea sallamayın ben bursaspor'a getirdim nuriyi yıllık 50,000'e sonra yenilerken sözleşmesini 75.000 istedi ben 250.000 verdim napayım çok seviyom adamı ama parayı alınca coştu müthiş frikik atıyo haftalık 50.000'mi yoksa yıllık 50.000
erDem.oRaNGeCoDeR Yeni oyuna başladım ve sorunu çözdüm nuri yeteneğini kaybetmekten korkuyo çünkü dortmundu çok seviyo
pepe nuri olayı her oyunda değişiyor. nuriyi free olarak almak biraz zor. ancak dormund a teklif yaparak almak biraz daha imkanlı hale geliyor. kiminde 50.000 euro (aylık) kiminde 75.000 euro... mesela ben nuri yi 100.000 euro aylık vererek alamadım.
utkan93 ben de nuriyi aldım hemde cok kucuk bir fiyata(700 000)e adam hemen kabul etti yaklassık haftada 20 000 alıyo cokta iyi oynuyo ben fenerbahceyim