Ugurbeckham Sezon başı free olan yerli yabancı oyuncuları burda paylaşalım mesela nuri şahin var ama zor geliyor birde eski adrian ilie var ama adam ölmüş artk
h@s@n abi istediin özellıklere gore aratmak daha mantıklı olr bence.. oyun bsaında bosta olan oyuncuların cou yaslı (biras ii lanlar)..
Venom Nuri diosun da o free diil ki tazminat ödemen gerekio... Beleş olarak bi Vasilis Tsiartas ı tavsiye edebilirim
Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: _VeNoM_ Nuri diosun da o free diil ki tazminat ödemen gerekio... Beleş olarak bi Vasilis Tsiartas ı tavsiye edebilirim evet ama kucuk bir tutar ama nuri gelmiyrrrrrrrrrrrr
serhatkoyuturk nurinin kontratını genc oyuncu olarak yaparsanız gelmiyo as oyuncu yada yedek yapın o zaman geliyor
Brooklyn_Nets walla bnde nuri takımyla kontrat yeniledi, ondan snra bn takıma teklf yaptm 2.5kdr bsy. Kabl ettiler snra nuri de kbl etti. Geldi adam bana heralde sansıma olduu.. :D :D Bu arada bn FENER im..
Ugurbeckham Orjinal Mesajı Yazan: OaRist tetteh neyse de madida yı görünce dumur oldum ben madidada ne var ki????
carloskerem o kadar para istemeleri çok normal olmasada adam hakediyor parayı çok güzel oynuyor nuri genç yetenek