RubenMartin Martta zaten gidecekler... Gerisi kendiliğinden gelecektir.. Özhan ın bu takıma getirdiği bezginlik dünyada başka yerde yok...
***ultrAslan*** doğru stad müdürü fenerbahçe üyesidir ne yazıkki yönetimde birşey yapamaz çünkü stad müdürlerini il spor gençlik merkezimdir nedir o seçiyor. bayraklara gelince daha doğrusu sopalarına maçtan 1 gün önce herşey hazırlandı stada soktuk herşeyi bide yumurtalar vardı işte. yumurtaların bir kısmı eski açıktaydı ve2 tane polis bi ön arama yapıyordu. neyse onlar aramalarınıyaptı bizde işlerimizi bitirdik tam çıkıcaz asayişten geldiler stada yabancı madde sokmaktan bize ceza vercekti ya herkes kişi başı 1.2 milyar ve maçlara altı ay girmeme cezası alcaktı yada birkişi üstlencekti. sonra birşeyler oldu orda nesse polis bizi bıraktı biz çıktık staddan maç günü geldikki kapalıdaki deponun kilidi kırlımış. neymiş maç günü pkknın kuruluş yıl dönümümü neymiş bomba aramasıymış. o yüzden kırmışlar ve yumurtalarla birlikte bayrak sopalarınıda aldılar ve herkes sopasız kaldı.
siyahlabeyaz İyi Olmuş.. BakTılar atıcak Hiçbişey kalmadı , Gidip Tuvaletin mermerlerini Kırıp Fırlatmaya Anahtarlık Bozuk para yağdırmaya başladılar.. emniyette Vesile oldu..
atags92 yokkk kardeşim yaaaaa resmen bizimkiler galatsarayı düşürmek için uğraş mı veriyorlar ben anlamdım yaa ama şuu seçimler bizim kurtuluşumuz olacak
icelander Galatasaary yönetimini yıpratmak için böyle saçma-sapan haberler çıkartılıyor.Yönetim bu kadar basiretsizmi.O kadar adam varken neden Fenerbahçeli birini stada atasın.Ancak çok profosyenel biri Ali Samiyene müdür olur.Oda bu hareketi yapmaz.Hem yönetimi yıpratıp hemde fenerbahçe ile alakalı yeni bir düşmanlık konusu yaratılmış tebrikler.
03Gs1905 Orjinal Mesajı Yazan: icelander Galatasaary yönetimini yıpratmak için böyle saçma-sapan haberler çıkartılıyor.Yönetim bu kadar basiretsizmi.O kadar adam varken neden Fenerbahçeli birini stada atasın.Ancak çok profosyenel biri Ali Samiyene müdür olur.Oda bu hareketi yapmaz.Hem yönetimi yıpratıp hemde fenerbahçe ile alakalı yeni bir düşmanlık konusu yaratılmış tebrikler. Canım sevgili Fenerbahçe taraftarı kardeşim stadlar Gençlik Spor İl Müdürlüklerine bağlı oldukları için stad müdürleri GGSM tarafından atanıyor.Ne Gs yönetimiyle ne de Fb yönetimiyle alakası yok.Bizim tek sinirimiz stad müdürüne adamın Fb kongre üyesi olduğu biliniyor...